CemreKerem35 Merhaba hanımlar . Doğumdan sonra kilolarımi vermiştim fakat çalışmaya başladıktan sonra öğlen ve akşam ağır yemekler yemekten dolayı tekrar 4 5 kilo aldım . Şu an 62 kilo civarindayim ve hedefim 55 kilo olmak . Bugün Ebru Karaduman ’in YouTube hesabındaki videoları denemeye başladım tekrardan hepinize öneririm muhteşem bir kadın ve inanılmaz teşvik edici . Ayriyetten limon ve tarçınlı su içmeye başladım . Sizlerin önerileri nelerdir neler yaparak verdiniz kilolarınızı ya da nasıl sıkılaştıniz . Bildiklerimizi paylaşarak birbirimize yardımcı olalım 💜
kaansmom CemreKerem35 165 boyundsyım 64 kiloyum fazlam var özellikle bacak ve yan göbek olmak üzere bende bir 57 kiloya düşmek istiyorum
uykusuzpanda CemreKerem35 bende 64 kilo oldum emzirmeyi birakinca 72 ile doguma gitmistin 62 ile hamile kalip. Evlenirkende 53 kiloydum yine o kilolara donmek istiyorum 😐
Happygirl10 CemreKerem35 bir arkadaşım diyete başlamıştı wtsptan paslaştık her gün yediğimiz içtiğimiz fotoğraflarıni attık insan motive oluyor bi rekabete giriyorsun kendince o şu kadar yemiş benim de fazla kacirmamam lazım diyorsun bir de egzersiz yapmıştım bir buçuk ayda 6 kilo vermiştim
CemreKerem35 kaansmom boyum 164 . Doğum öncesi kilom 57 idi çok memnundum. Fakat doğumdan sonra vücudum eskiye göre değişti sanki eskiden 57 olunca daha zayıf hissediyordum o yüzden şimdi 55 falan olmak istiyorum . Kıyafetlerim olmuyor maalesef yeni aldiklarimdan da göbeğim fırtlıyor🤪😅
kaansmom CemreKerem35 aynen öyle ya abartılacak bir kilomuzda yok çok rahat veririz aslında ama tatlıyı hiç bırakamıyorum 😭
[silindi] Covid karantinasında 2 kg almışım 🙄🙄 bende 61 olmuşum su an . Bende 55 e dönmek istiyorum ama bi başlayabilsem😒
CemreKerem35 [silindi] aslında fazla kilomuz yok biraz azim ile 2 ayda rahatça verebiliriz . Ben bugünden itibaren ekmek ve şeker i kesiyorum günde yarım saat spor ve detoks suyuna başlıyorum bakalım yeterli olacak mı .
Canancann kaansmom al bendende okadar 11 kilo aldım hamileyken. Sonra 8 i gitmişti 3 kaldı derken 5 daha ekledim üstüne 🤦♀️Tatlıyı kesemiyorum herşeyden vazgeçerim ama tatlı olayı farklı ya kahvaltım bile tatlı çeşitlerinden ibaret napıcaz biz böyle nasıl dur dicez
CemreKerem35 Canancann çözümünü bulursanız bana da söyleyin 😅🙈 ben de tatlıdan vazgecemeyenlerdenim. Canı tatlı çekince bir elma yiyip doyanlardan olmak istiyorum ben de ya 😅
begm7 Bende 24 kilo aldım hamileyken 10 u gitmişti eve geldiğimde sonra da 4 verdim kendiliğinden kaldı mı 10 kilo üzerimde emziriyorum 4,5 aylık bebeğim rejim yapmalı mıyım yoksa canım her istediğinde yemeye devam mı etmeliyim bilmiyorum 🥺
CemreKerem35 begm7 bebeğin daha çok küçük canım bnece 6 7 aya kadar sen istediğini yemeye devam et 💞 ek gıda zamanı dikkat etmeye baslarsin
Anita Bende 3 gündür diyetteyim diyetten kasıt ekmeği hamur işini tatlıyı kestim öyle belirli bir diyete sabit değilim evde hamile kardesim var durmadan tatli aşeriyor bugun onun gazına uyup gece bir cheeskek yedim ama olsun yarin aynen devam bol su icmeye gayret ediyorum sporda yapamak bir türlü icimden gelmiyor niyeyse bende 63 kiloyum ama gobegim ve bacaklarim var doğumdan sonra asiri vucut degisiyor gerçekten
CemreKerem35 Anita aynen ya doğum sonrası spor yapmadan maalesef toplanmiyor vücut . Bir diyetisyen diyor ki bı porsiyon tatlı yemek önemli değil önemli olan onu telafi etmek bugün dikkat edersiniz onu telafi edersiniz hazır kesmisken ekmeği falan vazgeçmeyin zaten onlar kilo aldırıyor
Canancann CemreKerem35 ayy kanayan yaram 😬 mutlaka söylerim ama çözümsüz gibi benim için şuan 😂gelsin kilolar
begm7 CemreKerem35 evet haklısın biraz daha zaman vereyim kendime en azından gece yemek yemeyi bırakayım insan emzirirken gözüne hep açlık düşüyor sanki günlerdir açım🤣