mavisimmm20 Bebeğim mamayla besleniyor bebivita markasının 4cu aydan itibaren olan kaşık mamasını verebilir miyim bebeğime normal biberon mamayı reddediyor sbaahtan beri bundan versem ne kadar yiyince doyacak bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
Aysukk mavisimmm20 benim oğluma 4.5 aylıken başlattı dr u hippin 4. Ay elmalı gece mamasına siz yinede sorun drunıza biz başladık cokta keyifle yiyor
Miraykiz58 mavisimmm20 benimki de sadece mama ile besleniyor bir keresinde 17 saat icmedi. Bende herobaby 4+ meyve püresi vermiştim
Cigdem07 mavisimmm20 Kaşık mamalar 6 aydan başlıyor diye biliyorum erken vermiş olursunuz canım. İstiyosan Arı markasının pirinç ununu dene