Alim7189 Tamtam cici bebe degilde e bebeğin ham ham die bebe bisküvisi var ben ondan aldm 6 ay 22 gunluguz meyve purelerinin yada yoğurdun içine yarım yarım katıyorum yiyo bı sıkıntı yaşamadık su zamana kadar çok şükür
Hunilianne Tamtam 40 yasında diyabet hastasi olsun istiyorsanız tabi verebilirsiniz bir zararı yoktur
Tamtam Hunilianne hiç vermedim daha vereyim mi diye sordum çalışıyorum çalışmak zorundayım ihtiyaçlarını karşılamak için yoksa bende biliyorumevde yapılsa daha iyi çorbası ve kahvaltısını hazırlayıp çıkıyorum evden zaten doğduğundan beri zayıf belki toparlar biraz diye yedirmek istedim
Kader42 Hunilianne ben bebe biskuvisiyle büyümüşüm kutu kutu paket paket ama hicde obezite değilim tam tersi çok da zayıfım bırakın bence böyle şeyleri yediğimiz herşey zararlı zaten araştıracak olsak hiçbişey yememiz lazım 🙄🤔
Annebal Defnedilan34 bse olmaz diyipte insanlari yanls yonlendrmeyim bakin yukarda okuyum doktor ne dio
Hunilianne Defnedilan34 yani ne tür bir sıkıntı olmasını bekliyorsunuz ki? Bu tür seyler yaşlandıkça sıkıntı olur zaten. Uzun vadede. Sigara gibi. Bebeklerin ilk 1000 günlük beslenmesi çok önemlidir. Cicibebenin bu beslenmede yeri olmamalıdır.
Tamtam Annebal sabah altı gece 11 ya da 12 gibi geliyorum gelmeyle bebeğime sarılıyorum özlüyorum çünkü biliyorum evde yapılsa daha iyi inanın yetisemiyorum ev is yemek bebek bebeğimin çorbası kahvaltısı derken vakit yetmiyor keşke yapabilen içim gidiyor ama hayat şartları
-erCansu- Tamtam vermesek daha iyi tabiki ama 1 yaşından sonra ara ara verdiğim günler oldu.. sağlıklı bişey değil ama arada bı vermekten kimseye zarar gelmez
Hunilianne Tamtam evde yapılsa da iyi değil yaa boşverin yemesin bisküvi. Kiloya da çok takılmayın elbet yiyecek ve seveceği seyler olacaktır.
Annebal Tamtam allahim yardimcin olsn ama onun yerine meyve yada baska bse ver gerek yok biskuviye.. isindede allahim kolayliklar versin
Hasderluna Tamtam canım bisküvi genel olarak iyi değil aslında yani evde yapsak da pek bir numarası yok ama arada çeşit olsun istersen hipp bisküvi diğerlerine göre daha iyi, ebebekteki hamm da güzelmiş.
Tugceeeee12345 Tamtam cici bebe yi sana bile tavsiye etmem bebeğine verme yani evde kendin yap bir sürü missss gibi tarifler var 😇
Deletedmom54 Tamtam vermeseniz daha iyi.cici bebe pek bebelere göre değil bence.benim kızımda 8 ay 6 günlük ama vermeyi düşünmüyorum 👍 illa vermek istiyorsanız hipp bebe bisküvisi var.ben ondan katıyorum arada.cici bebeden daha iyi 🌸