Sesa Arkadaşlar bebeğim 6 ay 18 günlük 2 numara mama kullanıyordum kargo geciktiği için dün şoktan 1 numara mama almışım 1 günlüğüne versem bişey olur mu
esmerayes Sesa bisey olmaz tabikide bizim elimizde 1 ufak kutu fazladan mama kalmisti o yuzden onu kullaniyoruz bi problem olmaz benim oglumda y bucuk aylik daha 1 numara yeni bitti
esmerayes Sesa icmiyor 😑 bi sevemedi suyu azicik azicik cay bardagiyla veriyorum belki dikkatini cekerde icer diye acligina denk getirip veriyorum falan gunluk 30 cc bile degildir yani 😕