Tosdikannesi Gncaplt25gnca eline ne bukursa agzina goturuyor ama disinde hic gorunen bisey yok ayni eskisi gibi indallah bi once rahatlarlar
BusbusveHashas Gncaplt25gnca bacım bunun adı 5 ay kudurukluğu 😂 40+1 de doğan oğlum 5. Ayına girmesiyle 180 derece döndü. O saf sakin bebek gitti vampir geldi 😂
Gncaplt25gnca BusbusveHashas bizimki hic sakin değilde şuan 2 kat kudurdu aynen bu 5 ayda bişey var dur bakalım 6 da neler yapacaklar 😀
bitterdelisi24 Gncaplt25gnca aynı aynıı aynıııı 5 ay 10 gunluk.. aynı…. suan uyudu sut sagdım hazırda beklıorm uyanırsa verım dıye meme tutmuyo :(( emmıuo… ateslendı ustıne üstün.. napcam blmıorm
Gncaplt25gnca bitterdelisi24 tamamen degişti oğluşum ne uyku ne emmek hicbişey istemiyor aģlamak dışında 5. Ay boyunca böyle olacak galiba 🙃
Kardoo bitterdelisi24 valla değişir bebeğe göre biz 3 günde yardık damağı bir tane diş jeli var ondan alıp damaklarina sürebilirsin rahatlatıyor ben yatarken sürdüm genellikle iyi uyuyor ozaman şimdi üstler çıkıyor bizde sıkıntı yaşıyoruz
Gncaplt25gnca Uyartugba biz daha başındayız ozaman halen devam ediyorsa bu durum 30 gün böyleolacak desenize 🙃
Kayra_Hatice Gncaplt25gnca sendrom haftasına girmiş olabilir mi benim bebekte öledi atlattık sayılır.
Uyartugba Kardoo bize doktor bir şey kullanmaya gerek yok dedi bende jel kullanıyordum ama bıraktım artık sürmeyi hiç bir şey yapmayın dedi bakalım nasıl olucak
Kardoo bitterdelisi24 çok birşey görmeyi bekleme zaten diş etini elle birazcık kabarıklık olur birde baktığın zaman diğer yerlerden daha beyazimsidir orası dentinox jelin ismi
Kardoo Uyartugba valla benimkincok huysuzlaniyo özellikle tam damağı yaracağı zaman bende gece daha çok sürüyorum uyutuyorum biraz rahatlatıyor