Gece gogsum cok sismisti bebegimde az emdi sabah yine tas gibiydi emzirip sagdim 60 cc sut ckti ama belli yerleri cok aciyo sertlik var kitle gibi atesimde 37.5 sabahtan beri butun vucudum agriyo halsizlkk var ilk zamanlarda olmustu o zaman atesim 39 a kadar cikmisti. Simdi bebegim 7 aylik ek gida almaya baslayinca daha az emzirmegye basladim ayni ay icinde 2.kez aynisi oluyor..bunun kokten cozumu yokmu gecen sefer dr a gittim 3.gunde bisey yok Sağlıklisiniz dedi sadece ama bu sefer ates ve halsizlikte yapti. Mastitden kurtulan anneler cozumunuz nedir ? Birde acaba coronami oldum diye dusunmuyo degilim
ama nerden kapicam
hep evdeyim oda mechul🤦🏼♀️