10 ay 8 günlük oğlum uykularını gittikçe azaltmaya başladı. Normalde düzenimiz var akşam 7buçuk en geç 8buçukda uyur sabah 7de kalkar. Gündüzleri de 2 uyku yapardı. Son günlerde tek uyku yapmaya başladı. Tek uyku için erken diye düşünüp dertlenirken bugün o tek uykuyu da sadece 30dk uyudu ve bir daha koca gün uyumadı. Böyle yapınca da akşam 6buçukta erkenden gece uykusuna geçiyor e haliyle gece 4te falan kalkıp oturuyor 🤦🏻♀ Üst dişlerini çıkarıyor gibi ama bu kadar da yapar mi alttakilerde böyle olmadı hiç. Ne yemek duzenimiz kaldı ne uyku duzenimiz kafayı yicem 😑 Var mı böyle olan dişten mi sizce ? düzelir diyin bana 😏