Karaoglannesi Emzirirken etsiz çiğköfte yiyip bebeği etkilenen emmek istemeyen var mı? Çok canım istiyor korkudan yiyemiyorum sütün tadını bozar diye
Morcivert061 Karaoglannesi ben hem hamileyken yedim hemde emzirirken hiç bişey olmadı sürekli iemdi. Soğana yeme oda bozar tadını dediler onuda ywdşm yine bilry olmadı
Karaoglannesi Morcivert061 ben de soğan yedim 🤭 çok şükür bi sıkıntı yaşamadım ama acılı gibi oluyor ya kararsız kaldım
Zeynepazram Ben sürekli yerim sadece cok acı ve baharatlı olmamasına dikkat et bir şey olmaz canının celtigini ye canım kararınca
RohatAram Soğan süt artırıyor sabah akşam mutlaka yerim çok şükür ne acılık ne bişey bebeğim çokta güzel emiyor . Hiç birşeyden çekmeyin kendinizi herşeyi yiyin bebekte alışşsın sütün tadı bozulmaz kolay kolay