Begrich bende özellikle 12.12 yi istedim yoksa doktor farklı bir güne yazmıştı. Bebiş emekliyor, yerde bulduğu her şeyi ağzına atıyor🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ çok korkulu günler yaşıyoruz şu sıra evi sürekli supuruyorum ama o yinede mutlaka biseyler buluyor. Bir kaç kez tutunup kalkma çabasına girdi ama daha hiç dik durmadi. Ve daha hiiiic disimiz yok. 🤷 Sizin bebis ne alemde? İsmine bakıyor mu? Benim ki bazen bakıyor bazen bakmıyor. Anormal mi acaba😒