Morcivert061 Diş çıkarken karanfil yagı kullanan varmı köpek dişleri ve azı dişleri aynı anda cıkıyo çok huzursuzlandı. İyi gelir dediler ama bilemedim
Dn123 Morcivert061 bence kullanma. Ben de internette görüp yaptım o karisımı . Once kendi damagima surdum. Evet uyusturuyor bayagi dogru ama hem kisa suruyor hem tadi k otu hemde biraz yakiyor
Hsrtm Morcivert061 karanfil yağı kendim için kullanmışsın gerçekten işe yarıyor ama çocuklara kullanıyor mı bilmiyorum kötü hafif bi acı tadı var bebekler dayanır mı bilemedim 🤷♀️
Morcivert061 Muhammedyusuf diş etlerine sürülüyomuş. Oda uyuştırıp agrısını azaltıyor muş. Hani büyüklerde de karanfil kluarlarya arayan dişin üstüne öyle etki ediyormuş
Morcivert061 Hsrtm evet tadını ben hala sevmem karanfilin o yuzden de tereddüt ettim hiç bişey kullanmadım bu zamana kadar ama 4 diş aynı anda cıkınca huysuzluk ziervede🤣
Akgunfatma Morcivert061 Ben eczane den karanfil yağı almıştım kullandım evet uyuşturma etkisi var ama çok yakıyor onun yerine karanfili kaynatıp suyuna pamuk yapıp siz sürün aynı şey yağı çok fazla yakıyor bir süre ağlıyor bebek en azından benim oğlum ağlamıştı bir süre
Leylos Morcivert061 bize doktorumuz önermişti. 1 yemek kaşığı zeytinyağına 1damla saf karanfil yağı damlatılıp karıştırıp damaklarına sür demişti, bebeğim 6aylıktı o zaman.
Morcivert061 Leylos zeytinyağıyla karıstırımca belki acısı azalıyordur ben direk saf karanfil yagı die düşünmüştüm
Akgunfatma Morcivert061 İnşAllah canım direkt kulak kütüpsü ile dudaklarına değirmeden sürebilirim dersen karanfil yağını da dene derim Ama her şartta biraz acılı olacaktır
Boncuk_34 Morcivert061 aktarlardan aldığınız karanfil yağı tamamen yağ ve aroma karışımı. Gerçek karanfil yağın fiyatı ise çooook pahalı. Hem karanfil bebeğinizin ağzını yakar. Yapmayın lütfen
alibeyannesi Morcivert061 5 aylık bebeğim henüz dış çıkartmıyor ama sürekli damakları kaşınıyor birazda huysuzlanıyor aşırı kadınında ben yaptım sürüyorum . Etkisi kısa ama rahatlattigini düşünüyorum
hayalperestbirealist Morcivert061 karanfil yağı olarak kullanmadım ama karanfili zeytinyağında ezip beklettim o yağı sürdüm rahatlatıyor