Cnprtk oğlum 3 yaşında . 2 yasindan beri ingilizce kelimeri biliyor . Renkleri , biraz sayıları , meyveleri telafuz ediyor . Ağzını aç , kapıya kos , yanıma gel gibi cümleleri de anlıyor . Aksanı benim aksanimdan daha güzel 😅 2 yaş civarı normal bence .