Biz 3 aylıkken kullanmaya başladık. Oğlumda kullandığım günden itibaren kakasında kırmızıklar var küçük küçük. Hastaneye götürdük ama kakada kan bulgusuna rastlanmadı ilacın etkisi denildi. Özetlemek gerekirse benim bebeğimde kakasının renginin değişmesi ve ara ara kabız olması dışında bir yan etki olmadı