Yelizisz 40i yeni cikmisti emmek istemedi biberonuda almadi normalde surekli memede dururdu 3 gun hic emmedi doktora gittik dis cikarcaktir dedi guldum sadece daha 40i yeni cikmis bebe dis mi cikarir hadi ordan ya dedim istahsizlik oldu sadece bikac gun tam 60 gunluktu bi baktim dis cikmis farketmedik bile ama simdi usttekiler geliyo kehribar aldim sadece istahsizligi oluyo huysizluk ates isal falan olmuyo ucu cikmis simdi kehribarin cok faydasini gordum ben gazdan dolayi 1 ayliktan beri kullaniyoruz belkide ilk distede o yizden bi problem yasamadi