Mrvts bizim doğumda değerler çok yüksek çıkmıştı🤷♀️doğumdan sonra çocuk doktorumuz endokrine yönlendirdi yaklaşık 1 ay sonra felan gidebilmiştik, doğumda birtakım şeylere maruz kaldığı için olabilir demişti.. ordaki testte hafif yüksek çıktı değerler, 2 hafta sonra tekrarladı normal çıkmazsa ilaca başlıcaktı şükür normal çıktı.. Hatta 1 ay sonra da içi rahat etsin diye test yaptı o da normaldi… 😃