Kullananlar yorumlarını yazabilirler mi? 22 günlük bebeğim uyanık olduğu her an ağlayıp mizirdaniyor bende aldım bu damlayı günde bir defa 5 damla uygulaniyormus bazen gazını kendi kendine çıkarıyor çiş kaka zaten rahat yapıyor ama nazende gazını hiç çıkaramıyor ve çıkarsa bile yinede inanılmaz ağlıyor susmuyor hiç son çare aldım bu damlayı