Biokim asilimm asilimm Merhaba oğlunuz ne kadarlık? Benim oğlum 3 aylık bende kullansam bu bantlardan faydası olur mu acaba?
asilimm Ayseee27 ben oğlum 5 aylık aldım işte kulak kıkırdağı oluşuncaya kadar kullanmayı düşünüyorum
asilimm Canan_ benim oğlum da 5 aylık işe yarıyor tavsiye ederim kulak kıkırdağı oluşuncaya kadar vaktimiz var
Gamzeekra Deletedmom348 eğer doğduğunda kepçeyse düZelmiyo zaten ama benim bebeğim kıvırarak yattığı için tek kulağını kepçe yaptı 😂😂
Gamzeli Gamzeekra benim kizimda da var hafif cok belli degil ama bakinca tabi goze carpiyor ama cok guzel duruyor😀❤️