gzd65 merhaba, bizde 4 ay 11 günlüguz sütüm yetersiz geliyor farkındayım bebeğim huzursuz emse bile mızır mızır. Süt alerjimz var bide bizim. 3 gün önce bende kaşık mama aldım hipp yulaflı sabah ve akşam veriyorum ama az bi şekilde bazen sadece bi kere veriyorum,tadı olmadığından sevmedi içine çay kaşığının ucuyla pekmez dokunduruyorum veriyorum.