mutlubakla Merhaba bu durumu yaşayan var mı acaba? 35.5 cm doğmuştu. Şu an olması gerekenden epey küçük. Takip edelim diyorlardı şimdiye kadar ama bu kez nöroşirurjiye yönlendirdiler 😔
Mom987 mutlubakla Bıngıldağı kapandı mı bebeğinizin. Benim oğlumun da baş çevresi küçük belki yapısı öyledir.
bertn mutlubakla lütfen içinizi ferah tutun her bebek aynı değildir dua edin insallah birsey yoktur asla internetten bakmayın araştırmayın onlar en kötüsünü yaziyor
Happygirl8 Ben boyunu kilosunu biliyorum ama baş çevresini doktor söylerken bi kulağımdan girip öbüründen çıkıyo🤦♀️ sonuç olarak normal gelişimi diyo takmıyorum 😁
mehtapca06 Birşey çıkmayabilir hemen üzülme ama görün yinede arkadaşımın iki sene takip ettiler sorun varmı diye meğer çoçuğun yapısı minyon
mutlubakla mehtapca06 inşallah normal yapısal bir küçüklüktür, zeka geriliğiyle alakalı yazılar var internette 😓
mutlubakla Zeynepazram düzenli olarak kullanıyorum d vit damlasını 🤷♀️ Eksikliğinden dolayı olur mu böyle bir şey?
mehtapca06 mutlubakla internette dilin ağırsa çok okuyunca kanser belirtisi diyor sen boşver hiç birşey okuma içini ferah tut bol bol dua et gerisi gelir 😘
Zeynepazram mutlubakla eksikliğinde ya da hic kullanmaya da oluyomus ama siz kullanıyorsunuz bencede takip ettirin
Mom987 mutlubakla arkası genelde doğumla kapanıyor zaten korkmayın takip edilir. Küçüktü yada sınırda gidiyordu ama 5 aylıkken hatırlamıyorum şuan 47 olması gerekirken 46 ama benim de eşimin kafası da küçük bizde genetik olduğu anlaşıldı.
mutlubakla bertn inşallah yoktur 🙏🏻😔 insanın elinde olan bir şey olmayışı çok çaresiz hissettiriyor 🥺
mutlubakla mehtapca06 inşallah canım 🙏🏻 bir yandan iyi düşünmeye çalışıyorum bir yandan kalbim sıkışıyor.. bir şey yapmalıyım da yapmıyor muyum, sonra çok mu geç olacak vs vs aklımda sürekli dönüp duruyor
mutlubakla Mom987 ah ne güzel sizin adınıza sevindim 🌸 inşallah bizim de anormal ve tehlikeli bir durumumuz yoktur. Ya da sonradan büyüyüp farkı kapatabilir umarım 😔 şu an 5 aylık bebekte 2 aylık bebek kafası var neredeyse 😓