@Essy Aynı durum bizde 2,5 aylık iken başladı, ayakta emzirmek mi dersiniz poposuna pıs pıs istiyor bir de ekstradan…. Onuda istememeye başladı, sonrasında karanlıkta emzirdik. Uyku aralarında tuttu bir süre sonra onuda istemedi 1,5 ay zor baş ettim en son mama başladım. Artık bende emzirmek istemedim meme reddi yaşadık. Yine de uyku aralarında hala veriyorum ama mama meme şeklinde gidiyoruz asla tek istemiyor… Yıprandım uzun bir süre hemde… Allah yardımcınız olsun.