Anneler en başında her iki göğsümde de süt çoktu sertlerdi hatta çok da iyi emiyordu ama git gide sağ göğsümdeki süt bitti deneck kadar azaldı yani ikisini sırayla da emziriyorm neden böyle oldu bebeğim çekiyor çekiyor gelmiyor emmiyor aşırı da yumuşak ve küçüldü pompayla sağıyorsun 20 dk dır sağıyorum 10 ml geldi 😔sıcak suyla da ovalıyorum sık sık bunu da emzirmeye çalışıyorm bebeğim başta anlamıyor emiyor sağ göğsümü veriyorum 3-4 dk geçiyor ağlıyor çekmiyor mecburen sol göğsümü veriyorum rezene de aldm içiyorum doktora mı görünsem başına gelen var mı?