Kızlar bebeğim 7 ay 22 günlük. Bu süreç boyunca hiç biberona gerek duymadık çok şükür. Ancak şimdi su içmesi için ya alıştırma bardağını ya da biberon ucunu alması gerek. Fakat her ikisini oyuncakmış gibi oynuyor, biberonun ucunu ısırıyor. 🤦🏻♀️ Kaşıkla da su çok akışkan olduğu için hep dökülüyor. Gün boyu adam akıllı yarım çay bardağı su içmiyor. Ne yapabilirim, fikir verin bana ?