Ebrarliva12 Arkadaslar goguslerim cok sismis ve cok agriolar dokununca bile agriolar bebegimi her yarim saate veya 1 saatte bir emzirmeme ragmen hala ayni neyden dolayidir acaba ne yapmaliyim bir bilginiz varmi
MasalMomy Ebrarliva12 Bebeğiniz ne kadarlık yeni doğum yaptıysanız ilk hafta öyle oluyor ne yaptıysam yumuşamamıştı gögüslerim 1 hafta ağladım hiç geçmeyecek mi böyle mi kalacak 2 sene diye 😔 büyüyünce daha çok emiyorlar ve normale dönüyor🤲
Symsag Ebrarliva12 emzirdikten sonra kalanı sağman lazım Allah korusun mastit olursun, göğsünde kızarıklık varsa eğer göğsüne ılık havluyla masaj yapıp sonrada sütünü boşaltmalısın