ilaydanurhvt ilk iki ay bebek sadece açıktıgında değil her durumda emmek istiyor çünkü tek yapabildiği emmek bu sekilde Emme refleksi gelişiyor o yüzden her istediğinde emzirin dış dünyaya alıştıkça yapılacak yeni seyler keşvettikce emme isteği azalacak ve büyüdükçe sadece acıktığı zaman emmek isteyecek dışarıdan dugydugynuz bu aç sütün yetmiyor sözlerine Kulaklarınızj tıkayın bebeğiniz istedikçe kalsın memede anne kokusuna doymak istiyor çünkü ben iki saat memede durduğunu bilirim oğlumun
Bu açlıktan değil Suan dünyaya alışmadı çünkü ev tek güvende hissettiği yer anne kokusu yani aç değil sizle zaman geçirmek istiyor ve yapabildiği sizinle tek şey Suan emmek yeni yapacak seyleri öğrendikçe azalacak bu memede durma isteği
Uzun uzun yazdım çünkü KESK’e banada biri böle izah etseydi o dönemlerde psikolojim bozulmazdı sanırım.