Elam34 Allah bağışlasın canım, benimde kızım 2 ay 13 günlük, dediğin gibi bu aralar çok ağlıyor. Harika haftalar kitabını aldım, ordaki ataklarla haftası uyuyor ama genelde haftayı doğması gereken günden itibaren hesaplıyorlar. Mesela benimki 38 haftada doğdu. 40.haftadan hesaplamak lazımmış. Ama atak haftası kitapla aynı bende cok anlamadım.