Hanımlar kızım 10 gün sonra 14 aylık olacak. 6 aylıkken alttan 2 diş aynı anda patladı öylece de kaldı. Hâlâ ne gelen var ne giden. Son 1 aydır eller yine ağzında, dün gece ilk defa ateşlendi 38i gördük, 2 gündür yemek yemiyor, 2 gram uyuyordu o da kalmadı ve aşırı huysuz. Diş belirtileri ama hala görünen hiç bisey yok. Bikac gündür diş etlerine de elletmiyor muhtemelen acıyor.
Böyle aylarca diş gelmeyen oldu mu ?
Uzunca bi süre kafama takmadım ama artık 2 dişle 7. Ayı bitiriyoruz kafama takılmaya başladı 🙄