Fatma9438 Merhablar 7 aylık kızım var hiçbir sorunu yokken aniden ateşlendi, dün gece 37.5 olan ateşimiz bugün 38.5 buldu calpol veriyorum sürekli, doktorumuz tahlillerde birşey görmedi. Diş ateşi böyle mi olur yaşayan tecrübeli anneler napmam gerekiyor ?
Rrabis12 Fatma9438 canım ateşini calpol düşürmüyosa yarım paranox fitil verebilirsin ateşini düşürür hemen
Gizemta Fatma9438 azı dişi ateş yapar ama 38 i anca görürsün bir de azı dişi 13. Aydan sonra çıkıyor diş değildir enfeksiyon olabilir, üşütmüşte olabilir. Calpol yetersiz gelecektir dolven şurup almalısınız doktorunuza sorun tabii ama biz doktor tavsiyesiyle dolven ve ılık duşla başa çıkıyoruz
Momymomm Fatma9438 canım 6 hastalık demem birsey var o büyük ihtimal 3 gün ateş 3 gün döküntü sürüyor calpole devam fitil falan verme calpol dışında çocukta küçükmüş ya dönüşümlü ateş düşürücü ver diyeceğim ama calpole devam bol sıvı ver süt mama su
Rrabis12 Fatma9438 bizim aşı ateşi olmuştu 39 doktorumuz fitil verin yarım demişti ve düşürmüştü siz bilirsiniz tabi yinede
Ssss Calpol yetersizse başka bir şurup veya fitil kullanabilirsiniz doktorunuzla görüşüp . Benim oğlumda tam o aylarda bir anda ateşlenmişti 3 gün düşmemişti ama bizimkisi 6.hastalıkmış 3 günün sonunda deri döküntüsü oldu . Sizin oda olabilir dişte olabilir