Yarenelibol_ Çok aniden olan ödemlerim basladı bacaklarmdan sırtıma kadar şişlik var sap sarı oldm daha 4 gün oldu doğum yapalı doktorum olucak demişti epidural aldım entiyabiyotik de olablr ama kasıntıda var odun gibi sertleşti nabsam geçer
Annnisshhh Yarenelibol_ benimdevvajina bölgesinde ödem olmuştu kan oturmuştu kasığıma kan zehirlenmeai olabilirmiş tekrar dikiş attılar
EsraEfee Bana doktorum suyunun icine dereotu koy oyle tuket hem sutte yapar demisti. Bol dereotlu su ictim. Hem sutum artti hem odemim azaldi
Seydaiscan Bende epidural sezeryan oldum, benimde çok ödemim olmuştu.bacaklarim çok şişmişti. Bende dereotu, yeşillik ile geçirdim bir 15 gün sürer ödem. sonra geçiyor bol su ve yeşillik özellikle dereotu.gecmis olsun sağlıkla büyütun bebeğinizi.🤗