NidaTerak fazla doyan bebeklerde kusuyor canım benimde bir bucuk aylık bu hafta böyle yaptı sürekli öğürüyor gaz sancısı oldugu icin sık sık emmek istiyor o sebeptendir diye düşünüyorum cunku midesini hep örttüm imkansız üşütmesi bir iki defa beyaz yogun kustu fazlalaşırsa götürecegim yoksa hastaneye adım atmayı düşünmüyorum bu dönemde