ZeynepErva38 11 aylık bebeğim var hiç emeklemedi şuanda yurume arkadaşıyla yürüyor ama tek başına daha yürümedi disleri de henüz çıkmadı daha herkes tembel diyo var mı sizinde böyle bebisleriniz kızlar normal mı
Tosbigim ZeynepErva38 Evet benim oğlumda tembel bende diyorum zamanı gelince yapar. 12 ay 20 günlük. Ne bir diş nede yürüme var. Kendimde 11 aylıkken çıkarmışım dişi 15 aylık yürümüşüm.😜
Defnemm22 ZeynepErva38 18 aya kadar dişi çıkmaması normal emekleme gelişim belirtisi değil emeklemeden yürüyecek belki ayrıca tembel olsun ne olacak bebeğinin keyfinin kahyası mı onlar maratona sokacaklar sanki bebeleri hiç üzülme gayet normal herşey
Leyloski Bende değilde çevrede hiç emeklemeden yürüyen çok var sıkıntı yapmayın dişler konusunda da yaşından sonra çıkaranlar i duydum
Yasemin000 Emekleme gelişim belirtisi değil. Ayrıca 11 aylık yürümemesi normal bir durum zamanla yürüyecektir. Benim kızım tam yaşında yürüdü. 16 aylık olacağız hala diş yok