Sevimli Deletedmom389 valla evde yapmaya vaktım yok mecburen her sabah 3 adet veriyorm . İçerisine yumurta sarısı labne koyuyorum . Tek şekerli yediği şey o .
Papatyasevdalisi Deletedmom389 uzmanlar bile zararli oldugunu soyluyo ben ilk kizima hic vermedim simdi ikinci kizim 2 bucuk aylik onada almayi vermeyi dusunmuyorum
Birkullanici Deletedmom389 valla zararlı diyorlar yani paketli herşey Zararlı aslında bende vermek şstemiyordum ama bi ara mecbur kaldm şimdide arada bir veriyorum iyi oluyor.
Nursu94 Evde yapmaya vaktiniz yoksa katkısız yapıp satan siteler var ordan alabilrsiniz aşçı anne gibi