Merhaba 12 günlük bebeğim var başlarda sütğm iyiydi ama şuan doymuyor sanırım emzirdikten sonra hazır mama verdim ve hepsini bitirdi olsa devam edicek göğsümde de süt var ama çözemiyorum nasıl bir yol izlicem bilmiyorum benim gibi olan arkadaşlar oldu mu