Hangisini alayım kızlar hangisi iyi kullanan varmi
Serap02 ben Emsan kullanıyorum memnunum
Serap02 emsan tek geçerimm
Serap02 emsan cemre kullanıyorum aşırı memnunum
…
Everest foreverde güzel duruyyot asilinda bu 3 u arasında kararsızım kizlar
Anka
Ben emsan kullaniyorum 5yildir cok memnunum
Birgul çok teşekkür ederim
yanlizanne teşekkür ederim
Seydameva teşekkür ederim 🙏
1mom1baby peki çok teşekkür ederim bnde Cemre alicam galiba