Kızlar 1ay 23 günlük bebegim. ayağımız da yerde sallarken yan tarafa yuvarlandi yüzü halıya gelecek sekilde düştü. çok feci ağladı. hemen susturdum. zaten uyutmaya çalışırken olduğu için susmasi geçince uyumaya çalıştı. bi 15.20 dakka yatirmadim ama şuan uyuyor. Cok yüksekten düşmedi 1 karışlık yer. bide yuvarlandi sert düşmedi ama yeni anneyim cok korktum. uyutmamda sıkıntı olurmu? bu aylarda yaşayan varmı? daha büyük cocuklarin 2 saat uyumamasi gerektiğini biliyorum. benimki yenidogan sayiliyor sanirim. ondan sormak istedim