babydaisy suan kedimin duaya ihtiyaci oldugu icin hesap acmak aklima geldi. 8. Kattan dustu kedimiz. Cigerleri kotu durumda yasamasi bu onumuzdeki 3 gune bagli. Kedim Mia icin dua edermisiniz en azindan Allah sifa versin desenizde olur 😔
Badeli babydaisy Benimde kedim var.💞 Acınızı anlayabiliyorum. Allah şifa versin inşallah tüyleri kadar ömrü olsun…
bburcu İnşallah iyileşir yavrum 🥺 benim kedim annemlerde. 10 yaşında. 10 yıldır evin bütün balkon kapıları telli pencereleri sadece tersten açarız hava çok sıcak olsa da. En korktuğum şey Allah korusun
Ceyceyc1 babydaisy ya allah bin yardımcınız olsun suan okadar üzüldüm ki biz 6 katta oturuyoruz 1 sene önce Eylül’ün 2 sinde 1 yaşında kesim malesef camdan düştü ve oldu hemen can vermiş orada yavrum çok üzüldüm suan size umarım çok iyi olur