Dkk bu tulumu çeşitleri var. Tek kat kolsuz, tek kat kollu, çift kat Kolsuz ve ve kollu modelleri. Örnek veriyorum 21 derecede tek kat kolsuza askılı atlet ve ince bir uzun kollu pijama takımı giydirmek gerekirken aynı derecede çift kat kolluda sadece askılı atlet yeterli geliyor. Evet yazın da kullanılıyor ama yazın kullanılan modeli tek kat Kolsuz olanı. Ürünle Beraber bir derece ve hangi üründe ne giyileceğine dair ufak bir kart gönderiyorlar. Kartın önü derece arkası kıyafet bilgisi. Mesela biz tek kat kolsuz kullanıyoruz, kışın ince bir pijama takımı ve atlet yeterli oluyur. Baharda da askılı zıbın atlet ve belki şort giydirdim. Yazın da sadece bezle kullanılıyor ama açıkçası ben gerek görmedim. Ama kullananlar var. Şimdi gece odam 26 derece hala bir kaç güne sadece atletle kullanmaya başlarım. Hava soğudukça giydirdiğim şeyleri arttırırım.