27 aylık bir oğlum var uzun zamandır kakasini çömelerek kuytu köşede yapıyor. Tuvalete yapalim dediğimde bezime yapicam diyordu son zamanlarda bezin lastik yerleri vs cok kaşıntı yapıyor rahatsiz oluyor. Bugün artık çıkaralım bezi dedim külot giydirdim ve söylemedi hic 2 defa altına yaptı yani bu normaldir sanıyorum böyle altına yapa yapa mı alışır acaba var mı tavsiyesi olan?