Merhaba güzel anneler😇
Biz artık 6 aylık olduk ek gıdaya başladım ilk olarak havuçtan başladım bugun 2. Günümüz sizler nasıl başladınız çorbalara ne zaman geçtiniz kendi yemeklerinizden verdiniz mi günde kaç kere verdiniz çok acemiyim bana yardımcı olur musunuz?? Nasıl bi yol izlemem gerek
bu arada bebeğim emiyor☺️