kahvekokusuu 2 buçuk aylık bebeğim bunu kullanmaya başladık ama doktor ne kadar kullanacağımızı söylemedi üstünde günde 6 yaziyor ama fazla mi olur acaba siz ne kadar kullanıyorsunuz
as_cn Merhabalar, benim de kızım 1 bucuk aylık. Orada yazan miktar bana fazla geldigi icin ben 1.5 cc ya da 1 cc veriyorum gunde 3 kere. O bile bayagi fayda etti. Kutuda yazan miktar kadar versem eminim ishal olur bagirsaklari harekete gecirdigi icin.
kahvekokusuu as_cn ben o zaman baya fazla vermişim doktor hem gaz hemde gabizlik icin önerdi ama 4 gündür yine yapmadi kakasini bize pek yaramiyor galiba
kahvekokusuu ArasAybarsMoM ben daha fazla verdim ama bize hic faydasi olmadi malesef acaba az mi kullaniyorum diye düşünmüştüm ama bizden az kullanana bile fayda ettigine göre bizde ise yaramadi demekki
ArasAybarsMoM kahvekokusuu iste bu gaz ilaclarinin etkisi bebekten bebege degisiyor bizde deneye deneye bulduk birde sab simplex ise yaradi bizde
kahvekokusuu ArasAybarsMoM onu da kullandim o da fayda etmedi ama en azindan gabizlik yapmamisti nurse herveys kullanali gabiz oldu cocuk
ArasAybarsMoM kahvekokusuu en az on gun duzenli ve tam saatinde kullanilirsa etkisi gozukuyo bn ise yaramadigini dusunmedim hep devam ettim faydasi oyle cok oldu blki sizde uzun sure kullanmissinizdir ama eger etki etmediyse doktora sorup baska bi damla isteyin
kahvekokusuu Krgztuba evet onunla beraber sap simpleks kullaniyordum fayda etmeyince nurse herveys onerdi doktor o daha kötü yapti cuma günü hastanede lagma yla yapti kakasini o günden beri yine yapamadi cok mızmız gece hic uyuyamadi yavrum