Benim oğlum beş buçuk aylık şuan sadece anne sütü alıyor ama gece 277383938 kez kalkıyor dün üç saatte bir emzireyim dedim misal 9 da emzirip uyuttum 12 de emziririm uyansa bile geri uykuya döndürürüm dedim ama bir saat sonra kivranmaya başladı kucağıma alıp yatağa bıraktım salladim falan yerine koyunca gene sesler cikarmaya başladı takı alıp emzirinceye kadar tam anlamıyla uykuya dalmadi tekrar iki saat sonra uyandı bir saat daha geçsin emzireyim dedim yok olmadı sürekli kafasını sağa sola çevirdi alıp emzirdim öyle sustu. Sizce sütüm yetmiyor mu? Bu ay ki kontrolde belli olacak mamada kabul etmiyor ek gıdaya da altı ayı doldurunca başlamak istiyordum. Şimdi sütüm yetersizse bebeğim mamada kabul etmiyor kasık mamalar falan bile denedim yok ağzına surmuyo. Ben bebeğime ne vereceğim kafayı yicem. Bir de mama ile beslenenler gece uykunuz nasıl merak ediyorum. Bir de sadece anne sütü alanların gece uykusu nasıl. Beş buçuk aylık olanlar.