Merhababa Arkadaşlar ,
bugün 8. Gün 4 aylık oğlum kaka yapmıyor bir türlü. Katı kaka yok, ıkınıp zorlanma yok , o sebeple kabız olduğunu düşünmüyorum ama başına gelen var mı ?
Atak dönemi sanırım
meme reddi de var , ama biberonla süt emiyor, derdi meme ile 😂
Uyumaya da inat ediyor , kaka hariç diğer belirtiler ata ama bilemedim
yaşayanlar yardımcı olur mu ?