PASAM12-20 merhaba kizlar 2.5 aylik oglum icin arkadasim her banyodan sonra zeytinyagi ile yağla diyo bole yapan varmi acaba?
mamAras PASAM12-20 zeytinsütü ile yağlıyorum ben tirilyeden markası trendyoldan almıştım. Zeytinyağının asit gitmesi için biraz yakmak gerekiyormuş sanırım
CemreKerem35 PASAM12-20 bebe yağı candır ya 🙈 zeytinyağı sürme fikri hiç hoşuma gitmiyor kendimi düşününce bile vıcık vıcık hissediyorum .