Cansuu1 ben hamilelik döneminde de kullandım iştahım hep açıktı illa ki faydası oluyordur. Kansızlığa iyi geliyor ağız içi yaralara anne sütünü arttırmaya. 1 ay kadar doktor benim kan hapımı keşmişti. Doğum yapalı 1 ay oldu şimdi yine içiyorum hazır meyve suyu içmektense karadut özünü içmek daha iyi 😊 Ben sürahiye yapıyorum sabah akşam içiyorum kan şekerin düşmesine de engel oluyor tavsiye ederim 😊