Bugün 1 aylık olduk bebeğim doğdugundan beri başta mememi emerken ağlıyor zorla emziriyprum biraz ağlıyor sakinleştiriyorum tekrar emiyor sonra itiyor mememi bazen dalıyor emiyor tekrar ağlıyor ne zmn düzelir bu durum sütüm de cok geliyor bazen sağıyorım kaşıkla veriyorum ama emsin istiyorum cok canım sıkılıyor☹️🥺