Hepimom doğduğundan beri benim sol mememi tutmadı. Daha sol tarafa yatırmaya başlar başlamaz ağlamaya başlıyor öyle böyle değil morarana kadar ağlıyor. Her yolu denedim eds, farklı tutuş pozisyonları, şarkı türkü eşliğinde, pilates topunda, gezerek… tutmayınca tutmuyor. Şimdi 4 aylık uykulu halde çok az emiyor, sabah uyanınca çok az o kadar. O da çok aç değilken emiyor. Zaten sütüm orda çok azaldı kesilmesin diye emiyor işte. Bir kaç yudum bile alsa faydadır diyorum.