Evata hanimefendi ben menenjiti iyi biliyorum eskidende vardi dedigim icin bu yorumu yaziyorsaniz asil siz egitimsizsiniz. Boylemi anlatiyorsunuz hastalariniza da ? Doktorlara da zaten birsey soramaz olduk artik. Hic bir doktor bebege ne zararli ne faydali diye bilgi vermez. Muayeneye gideriz o paralari dokeriz sadece boy kilo olcumleri icin. Diger seyleri agizlarindan zorla aliyoruz. Biz sormasak zaten soyleyecekleri yok. Siz de su an tam onlardan biri gibi davraniyorsunuz :) google yazalim dimi? Siz doktorsaniz soyleyin de bilelim o zaman niye google yaz diyorsunuz?