Ebru38 kaç numara bez almalıyım sizce ? birde prima kullanıyorum ama hiç anlatıldığı gibi kuru kalmıyor sık sık değiştiriyorum primanın çeşitleri varmı kullananlar söyleyebilir mi ? hangisini anlamlıyım 3 aylık oğlum
Mother_of_Tospik Ben prima premiım care kullanıyorum memnunum. 4 numara kullanıyorum , benim de oğlum sizinki kadardı kilosu 4 numaraya geçtim. prima günlük rahatlık da gayet güzel , güzdüz kullanım için 👍
Sumeyyelan Ebru38 biz sleepy 3+ ve prima premium care 3 numara kullanıyorduk iz yapmaya başladı artık 4 e geçeceğiz 4 denemelisin bence canım
damlamirhat Ebru38 benim oğlum 7100 kilosu 3 kullanıyoruz ama sıkmaya başladı biraz kaldı onu bitirip 4e geçicem molfix külot bez😇