Deletedmom299 Kızlar hayırlı günler. 1 haftadır falan elinde bisey var oğlumun. Önce küçücük beyaz nokta gibiydi. Siğil mi dedik ama teyzem değil dedi bilmiyorum da bugün baktım biraz daha büyümüş gibi. Bu ne olabilir acaba ya??
Rumiars Deletedmom299 yok ya sigil degil benim oglumda da oldu 7 aylik falandi saniyorum kendiliginden gecti yag bezesi sivilce gibi birşey 1 aya kalmaz geciyor kendiliginden patlamişti.
Deletedmom299 mirayybebek teyzemde sigil degil dedi de bilemedim ya sirf bunun içinde hastaneye gitmek istemiyorum