Kızlar oğlum 9 ayın içinde. Şu an öğlen uykusuna geçmeye çalışıyor. Ama sürekli memede duracak. Kaldırıp yatağa bırakınca feryat figan. Var mı aynı surumu yaşayıp çözüö bulan. Gece uyumayı unuttum hatta vazgeçtim kalkarım ne yapayım moduna girdim . Bari öğlen falan bir nefes alayım istiyorum bir kahve falan içeyim. Gücenmesem ağlıycam artık.