Drkgrss balkizim04-06 bende öyle yapıyorum ilk ay kakasını yapıyodu mecbur değiştiriyodum şimdi yapmadığı için değiştirmiyorum
Hemanjiomluminik Drkgrss bizim sorunumuz daha farklı napıcam bilemiyorum. Uyutmadan altımı alıyorum sabah karşı mutlaka 6 gibi üstü ıslak oluyor yan yatıyor bez dolu değil hep dışarı çişlemiş. Napıcam bilemiyorum
Duygusm Drkgrss Benim kızım o zamanlarda muhakkak gece kaka yapardı, ben de değiştirirdim. Kaka yoksa dokunmazdım.
Drkgrss Hemanjiomluminik o zaman pipisini aşağıya indirin ben öyle yapıyorum artık bizimde çıkıyodu ama inşallah bidaha olmaz
Hemanjiomluminik Drkgrss ama akşam 9 buçukta aldım sabah 8 de ıslak tı. İllaki gece almam gerekiyor.hadi uyanmasın diyorum ama malesef.
fnsscknn Drkgrss benimde bebeğim aynı bende yatmadan mustela bariyer pişik önleyici sürüp uyutuyorum gece değiştirmiyorum çünkü uykusu açılıyor 🤗