Aselmir ben de şöyle biliyorum yanlışsam lütfen düzeltin. Süt alerjisi bi besin alerjisi olup deride döküntü kızarıklık gibi belirtiler de veriyor. Yani çikolataya alerjisi olan birini düşünün hemen kızarır kaşınır vs. Onun gibi.
Laktoz intoleransı aslında bi bağırsak problemi. Süt ve süt ürünleri içerisindeki laktoz bağırsakta yeteri kadar bulunmayan laktaz enzimi sebebiyle sindirilemediği için gaz şişkinlik ve ishale sebep oluyor. Ayni zamanda kanlı mukuslu kaka da bunun belirtisi diye biliyorum.